דע מהן זכויותיך:

  • לקבל טיפול רפואי מקצועי ואיכותי, ללא הפליה מטעמי מין, דת, לאום, ארץ מוצא או גזע.
  • לקבל יחס נאות ומתחשב תוך שמירה על כבודך ופרטיותך במהלך כל שלבי הטיפול הרפואי.
  • לדעת את שמו, מקצועו ותפקידו של כל אחד מהמטפלים בך.
  • לקבל הסבר אודות מחלתך, הטיפול המוצע לך, הסיכויים הסיכונים ותופעות הלוואי, ועל טיפולים חלופיים/
  • הסכמתך – לאחר שהבנת את ההסבר – הינה תנאי לקבלת כל טיפול.
  • לקבל מידע מתוך התיק הרפואי שלך (העתק התיק יימסר תמורת תשלום).
  • לדעת כי עובדי ביה"ח מחויבים לשמור על סודיות המידע הרפואי הקשור בך.
  • לקבל מבקרים לפי שעות הביקור כפי שנקבעו במחלקה.
  • למנות בכתב נציג מטעמך (בא כוח) שיהיה מוסמך להסכים במקומך לקבלת טיפול רפואי, בנסיבות ובתנאים שתקבע.
  • להשיג מיזמתך חוות דעת רפואית נוספת (על חשבונך), תוך שיתוף פעולה מלא של צוות המחלקה.
  • לקבל שיתוף פעולה מלא של ביה"ח, במידה והינך נדרש לעבור לטיפול במוסד רפואי אחר.

    (עפ"י חוק זכויות החולה, התשנ"ו – 1996)

 חוברת זכויות המטופל - עברית
 חוברת זכויות המטופל - אנגלית
 חוברת זכויות המטופל - ערבית
 חוברת זכויות המטופל - רוסית
 עלון בריאות
 




במרכז  הרפואי פועלת אחראית לזכויות המטופל - גב' אילה וייס-טרמבלי

תפקידה לתת יעוץ וסיוע למטופלים, בקשר למימוש זכויותיהם.

טלפון- 04-6652412 | פקס- 04-6652420

כתובת E-MAIL : pniyot@poria.health.gov.il