מנהלת חווית השירות

מירב רינגלר החלה לאחרונה בתפקיד חדש במרכז הרפואי פדה- פוריה, מנהלת חווית השירות.

מירב רינגלר (44) יועצת ארגונית במקצועה נכנסה לאחרונה לתפקיד חדש במרכז הרפואי פדה- פוריה, מנהלת חווית השירות. התפקיד החדש הוא חלק ממהלך נרחב של המרכז הרפואי לשיפור השירות למטופל ולבני משפחתו. מנהל המרכז הרפואי ד"ר און ציין, "אנו במרכז הרפואי שמיםאת המטופל במרכז, ופועלים ללא הרף לשיפור השירות למטופל ולמשפחתו. תפקיד מנהלת חווית השירות נועד לרכז את הפעילות בשיפור חווית המטופל, והוא צעד נוסף בקידום האיכות במרכז הרפואי פדה- פוריה ".

מירב רינגלר, בעלת ניסיון רב בהובלת תהליכים לשיפור השירות בחברות מובילות בארץ."השינויים בתרבות השירות בארץ מחלחלים בשנים האחרונות גם למערכת הבריאות. רמת הציפיות של המטופלים עלתה והצרכים השתנו. המרכיב האנושי ברפואה הוא חלק בלתי נפרד מהטיפול הרפואי ומשפיע על איכותו. חווית המטופל אשר מושפעת ממספר רב של גורמים ביניהם היחס האישי והמכבד, מעורבות המטופל בתהליך, העברת המידע באופן פשוט וברור, כל אלה משפיעים על נכונותו של המטופל לשתף פעולה עם הצוותים הרפואיים ועל תהליך ההחלמה,

והיא מסכמת, "האתגר שלנו הוא לספק לתושבי האזור רפואה ציבורית איכותית ומקצועית תוך מתן מענה לצרכים האישיים והרגשיים של המטופלים ולמנף את היתרון היחסי שלנו כמרכז רפואי איכותי ומשפחתי".