סדנאות לשיפור תודעת השירות

כשמונה קבוצות של עובדי בית החולים משתתפות בסדנאות לשיפור השירות. הסדנאות ממומנות ע"י משרד הבריאות, לאות הערכה לבית החולים על זכייתו במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של המטופלים.

עובדי המרכז הרפואי ע"ש ברוך פדה, פוריה משתתפים בסדרה של מפגשים כחלק מסדנאות שעובר הצוות לשיפור השירות. סה"כ ישתתפו בסבב הכשרה זה למעלה ממאה עובדים.

במפגש הפתיחה, ברך ד"ר פרבשטיין מנהל המרכז הרפואי את המשתתפים ואמר, "אמנם זכינו במקום הראשון בסקר שבדק את שביעות רצון המטופלים ואני מלא סיפוק וגאווה על הישג חשוב זה. אבל המשמעות היא שאסור לנו ללכת אחורה, אנחנו חייבים לעבוד יותר קשה כדי לשמר את ההצלחה הזו ואף להמשיך ולשפר את השירות. אנחנו נמשיך להשקיע עבור האוכלוסייה שאותה תפקידנו לשרת על הצד הטוב ביותר! "

ד"ר פרבשטיין הוסיף שמשרד הבריאות מממן את עלות הסדנאות כאות הוקרה על ההישג הגבוה של המרכז הרפואי פוריה בסקר שבוצע לאחרונה.

עופרה כהן, יועצת ארגונית(חב' קונספט) אשר מעבירה את הסדנאות, הסבירה, "אנחנו רוצים לבדוק איך משמרים ביחד את השירות האיכותי ואיך מצליחים אפילו לשפר ולעלות עוד מדרגה." במפגש הפתיחה של הסדנא הכוללת 3 מפגשים בני שש שעות כל אחד,ציינה כהן כי הערכים שיודגשו במהלך הסדנא הם : יחס, מידע, פרואקטיביות ונכונות. כל אחד מהערכים יתורגם לכללי התנהגות והתנהלות של אנשי הצוות.

כהן הדגישה כי סדנאות דומות אשר נערכו בבתי חולים אחרים, הביאו להעלאת התודעה השירותית בקרב הצוות וביסוס תרבות שירות. נושא חשוב נוסף הוא הליווי וההטמעה של הערכים הללו לאורך כל השנה.

תגל צרפתי, הממונה על ההדרכה בביה"ח ציינה כי נושא שיפור השירות הוא נושא שמלווה את תוכניות העבודה של בית החולים מדי שנה ומתבצע בהיבטים שונים במטרה להטמיע ולהגביר המודעות האישית של כל אחד מאנשי הצוות.